Zoznam článkov | Detail článku

9. 11. 2019, Róbert Háger

Rozhovor s organizátorkou MURAT Mikulášskeho krosu

Lucia Bizoňová organizuje 2 zaujímavé pezinské bežecké podujatia. Jedným z nich je Beh Pezinkom, ktorý sa beháva uprostred septembra a tento rok bol už jeho 9. ročník. Tým druhým je jeho „mladší brat“ – krosový beh, organizovaný začiatkom decembra, a ktorý už druhým rokom nesie názov MURAT Mikulášsky kros. Tak sme spolu trošku hodili reč o aktuálnom ročníku - a tu je stručné zhrnutie nášho bežeckého rozhovoru.

Ahoj Lucia, koľký ročník Mikulášskeho behu toto už bude?

Ide o 5. ročník, čiže pomaličky sa z toho stáva tradičné podujatie, podobne ako septembrový Beh Pezinkom. Z čoho sa veľmi teším.

Prečo by vlastne mal ísť niekto bežať práve tento tvoj beh? V čom je zaujímavý, prípadne jedinečný?

Každý by ho mal zažiť hlavne kvôli trase, ktorá je naplánovaná tak, aby naozaj poukázala na nádhernú atmosféru lesného terénu Malých Karpát. Troška potrápi bežcov v kopcoch a podaktorých aj v zbehoch.

A samozrejme je úžasný aj vďaka jedinečnej mikulášskej atmosfére. Veď kedy ťa pri behu na občerstvovačke obslúži čert a do cieľa ženie Mikuláš? Naviac – aj samotní bežci môžu bežať v maskách čerta, Mikuláša a anjela.

Aká je kapacita behu a koľko je aktuálne prihlásených účastníkov?

Kapacita je 300 bežcov, pre veľký záujem sme navyšovali oproti poslednému ročníku. Dnes už máme na štartovacej listine prihlásených viac ako 200 účastníkov, čo je výrazne viac v porovnaní s minulým rokom v rovnakom čase. Takže ako organizátora ma tento záujem samozrejme veľmi hreje.

Aké je tento rok štartovné a dokedy sa môžu bežci prihlasovať?

Štartovné sa oproti minulému roku nezmenilo. Začínalo na 8€ a postupne sa zvyšuje. Registrovať sa bude dať až do naplnenia kapacity. Takže by som odporúčala všetkým, ktorí sa chcú zúčastniť, aby neodkladali registráciu na poslednú chvíľu, lebo už nebudú musieť byť voľné miesta.

Čo všetko majú účastníci v štartovnom?

V štartovnom je profi časomiera, štartovacie číslo s menom a čipom, občerstvenie na trase a po dobehnutí, polievka v cieli, novinka - účastnícka medaila, no a samozrejme úžasný zážitok z podujatia ;-)

Keď si načrtla aj novinky – aké teda sú pre tento ročník pripravené?

Veľkou novinkou sú spomínané krásne účastnícke medaile ako pekná spomienka na podujatie. A už teraz hodnotíme ako správne rozhodnutie zaradenie aj kratšej (8km) verzie trate – stretlo sa to s veľmi pozitívnymi ohlasmi.

Pre koho je beh určený? Treba veľa trénovať?

Práve pridaním kratšej trasy si dovolím povedať, že MURAT Mikulášsky kros je pre každého, kto má rád pohyb a koho hlava zvládne hodinovú aktivitu ;-) Už tá dlhšia trasa - na ňu je potrebné skutočne aj troška potrénovať a nepodceniť prípravu.

Kde je štart, cieľ? Aký je terén a profil trate - skús nám ju trochu viac predstaviť.

Zázemie podujatia a teda aj štart aj cieľ je každoročne vo veľmi peknom prostredí Areálu zdravia Rozálka.

Trasa je veľmi pekná. Prvú polovicu si to každý poctivo odmaká, čiže beží sa viac-menej stále do kopca a druhú polovicu si v zbehoch už môže každý vychutnávať krásy lesa, ak to nestihol pri výbehu.

Super, ďakujem pekne za rozhovor a verím tomu, že sa všetci vidíme v bežeckých teniskách v sobotu 7.12.2019 v Pezinku. A kto nepríde behať, môže prísť napríklad povzbudzovať. Prípadne dobrovoľne pomáhať organizátorom – ak sa nájdu takí, ktorí by mali záujem, napíšte mne ([email protected]), alebo kľudne aj priamo Lucii ([email protected]).

Róbert Háger

Ak sa Vám článok páčil, podeľte sa s ostatnými

     

Ak máte záujem o obchodné informácie, neváhajte nás kontaktovať

Kontaktný formulár

O autorovi

Robo Hager

Róbert HágerMarketingový manažér

Obchodná fakulta EU v BA

+421-33-6481-133

[email protected]


Robo vyštudoval obchod a marketing na Obchodnej fakulte EU v Bratislave. Odvtedy kontinuálne pracuje v oblasti marketingu a dá sa povedať, že celú svoju profesnú kariéru pôsobí na pozíciách segmentového a marketingového manažéra.

Má skúsenosti ako z korporátneho (napr. Telekom), tak aj agentúrneho prostredia (napr. TNS, ui42). V MURATe je zodpovedný za marketingové aktivity značky.