Len pred nedávnom sme publikovali článok, v ktorom sme vás vyzvali na hlasovanie za náš e-shop, ktorý sme prihlásili do súťaže MastersGate. V hlasovaní verejnosti sme neuspeli. Získali sme malý počet hlasov a jednotliví víťazi to skutočne zvalcovali...
Súťaž MastersGate ale pozostávala ako z hlasovania verejnosti, tak aj z hodnotenia odbornou porotou. A práve tam sa nám podarila úžasná vec! V hlasovaní odbornej poroty, ktorá vyberala e-shopy s najväčším potenciálom rásť a napredovať, sme sa v prvej fáze ocitli medzi vybranými finalistami projektu. Spolu bolo 16 finalistov spomedzi viac ako 200 prihlásených e-shopov a tí súťažili v 4 hlavných kategóriách:
a 2 špecifických kategóriách:
Už účasť vo finále bol pre nás úžasný a povzbudivý úspech. Ocitnúť sa v spoločnosti tak rôznorodých a zaujímavých online príbehov bol pre mňa osobne veľký zážitok a česť. V rámci finálového kola som potom 4.6. osobne pred spomínanou odbornou porotou prezentovala náš projekt online obchodu v kategórii Business to Business. Komisia potom večer vyberala víťazov jednotlivých kategórií. Výsledky nám neprezradili hneď a priznávam sa, že to čakanie bolo spojené aj s drobnou príjemnou nervozitou. Slávnostné vyhlásenie prebehlo podvečer 5.6. v rámci 3. ročníka odbornej konferencie MastersGate, venovanej práve rozvoju a vzdelávaniu e-shopov na Slovensku, ktorá sa konala v kongresovom hoteli Senec.
Náš e-shop v tejto súťaži uspel a stal sa víťazom B2B kategórie!!! :-)
Hlavnou cenou je nielen krásna trofej (sochárske dielo zobrazujúce gotickú bránu - bránu k úspechu), ale hlavne je to balíček rôznych rozvojových, vzdelávacích programov, zvýhodnených online služieb, voľných vstupov na ďalšie odborné skolenia atď.
Aj televízia TA3 priniesla reportáž z tohto podujatia.
Je to úžasný úspech nášho stále len začínajúce online projektu a zároveň veľká výzva pre jeho ďalší rozvoj a napredovanie. Plne si uvedomujeme, že stojíme stále na začiatku, ale práve prihlásenie do tejto súťaže, preniknutie do online komunity, nazbieranie cenných kontaktov a know-how nás môžu posúvať ďalej. Víťazstvo vnímam menej ako odmenu, viac však ako ďalšiu výzvu, ba až záväzok pracovať na rozvoji nášho e-shopu, aby si postupne našiel čo najviac spokojných zákazníkov.
Ocenenie patrí všetkým mojim kolegom, ktorí sa menej alebo viac podieľali na príprave, testovaní, spustení nášho e-shopu. Držím nám všetkým palce, aby sme postupne z neho vybudovali plnohodnotný a úspešný predajný kanál.
Miroslava Holčíková